Cu o cifră de afaceri de 30 milioane de euro față de 24 milioane anul trecut, cu încă 300 de hectare plantate cu viță de vie (ajungând la 1.500 ha suprafață plantată), cu investiții de 10 milioane de euro în tehnologie, utilaje, plantații și modernizări ale combinatului, cu o producție de aproximativ 8 milioane de litri de vin, cu 32 de medalii obținute la concursurile internaționale, dintre care și MAREA MEDALIE DE AUR, cu distincții interne dintre cele mai importante:
– oenologul anului;
– cel mai vândut vin românesc (al patrulea an consecutiv):
– Prințesa de Cotnari – Regina vinului românesc:
– 11 medalii (7 de aur) la concursul de vinuri românești,
COMPANIA COTNARI se poate “lăuda” cu un an 2008 foarte bun.
Pentru atingerea acestor rezultate s-au facut pași importanți, prinși în bussines – planul companiei pentru acest an, cum ar fi:
– diversificarea gamelor și segmentarea pieței cu noi produse, pe fiecare palier: “low” (2XL),” mediu” (GRASA ȘI TĂMÂIOASA 2005) și “high” (GAMA SELECȚII);
– rebranding – Frâncușă 2007;
– campanie de promovarea vinului sec (Frâncușă 2007);
– un vin special dedicat evenimentelor (CASA DE PIATRĂ);
– primul vin al anului – FRÂNCUȘĂ 2008;
– susținerea consumului de vinuri românești.
Parte integrantă din acest total al realizărilor în anul 2008, a facut și latura sportivă, respectiv cluburile COTNARI – SCORPIONS și COTNARI – POLITEHNICA, ai căror sportivi ne-au reprezentat și ne-au susținut imaginea.
Rezultatele lor din acest an credem că spun multe, atât în sportul de contact, cât și în șah.
Ne-au convins că am facut alegeri bune și am investit în cine trebuie.
Finalizăm un an cu multe împliniri pentru noi.
Ne-ați fost alături de fiecare dată și vă mulțumim dvs. mass-media, pentru susținere.
Vă dorim un an nou cu multe împliniri și la finele lui 2009, să ne vedem măcar cu tot atâtea rezultate.
Compania Cotnari, 18.12.2008